2016. november 6., vasárnap

Fecskék és Fruskák

Sose vegyétek készpénznek, ha azt ígérem, hogy hamarosan beérem magam a blogposztokkal, mert olyankor mindig eltűnök... :) Nem direkt, eskü...

De most megpróbálok visszatérni, mégpedig egy nyúlfarknyi véleménnyel a Fecskék és Fruskákról Arthur Ransome-tól. A könyvet @Wish-től kaptam kölcsön egy NemJAK-alkalomra, amire természetesen nem olvastam el... :D De utólag igen, és nem bántam meg.


A photo posted by Nyilas Timi (@kiscsillag0310) on

Sokaktól hallottam, hogy gyerekkori kedvencük volt a regény. Nekem sajnos anno kimaradt, pedig biztosan szerettem volna. Szerintem jobban, mint most. Így félfelnőtt fejjel voltak benne részek, amik untattak, de mikor még én is bunkerépítő-kalandozó-banditakutató padlócirkáló voltam, biztos le lettem volna nyűgözve. Mit nem adtam volna egy ilyen kalandért a nővéremmel és az unokanővéremmel... 

Az én értékelésem 4/5, de érdekel a folytatás és biztosan meg fogom venni a gyerekeimnek. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése