2014. szeptember 9., kedd

agyrémnek szeretnék öltözni farsangkor, és kellenél a jelmezhez" /SM/

mostanában sokat álmodom rólad. néha csak olyan dolgokat, amik megtörténhetnének vagy akár meg is történtek. jó felidézni őket időről időre. egyfolytában. az öleléseket, a kedves szavakat, amikből bárki kiérezte volna a törődést. én meg pláne, hiszen annyira ki voltam élezve (éhezve?) rá. utána persze még többet akartam ölelni, érezni, szeretni és szeretve lenni.

máskor olyanokat álmodom, amik sosem fognak megtörténni. csókot, azt az érzést és egy ruhát magamnak, amit szeretnél, mert könnyű levenni.

szeretem, ahogy főzöl, de én is imádnék neked vacsorát készíteni, mire hazaérsz a munkából. ha éjfélkor, akkor éjfélkor. ehetnénk a kanapén és nézhetnénk rajzfilmet hajnalig. most azt mondom, sosem akarnék elaludni egy ilyen este után, de biztos, hogy azt is imádnám veled. hozzád simulva, te átölelnéd a derekam... erről még csak ébren álmodtam. mikor nem tudtam aludni, mert féltem, úgy nyugtattam meg magam, hogy ezt elképzeltem. 

nehéz nem gondolni rád úgy, hogy lépten-nyomon felfedezem egy-egy hajszáladat a ruhámon. vajon én eszedbe jutok majd, ha felébredsz reggel, és egy szőke hajszálba botlasz? fog az jelenteni bármit is? vagy amikor megeszed a csokit, amit tőlem kaptál, gondolsz-e rám, vagy csak a tévét nézed majd?

néha az illatodat is érezni vélem, de ezt már lehet, hogy csak beképzelem. pszichés, mondanád. látod, mennyi pszichés tünetet produkálok tőled? mit nem adnék, ha itt lennél... hát még ha mindezt gondolkodás nélkül elmondhatnám neked. könnyebb lenne a lelkem. hiányzol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése